Maandag de 17e december was het weer zover. Met een lijst adressen onder de arm ging het bestuur met 2 auto’s boodschappen doen. Leeg gingen we op weg en helemaal vol kwamen we weer terug. Onder het genot van een kop koffie of thee en een lekker kerstkransje begonnen we aan het sorteren, inpakken en vullen van de dozen voor de gezinnen die dit jaar een kerstpakket zouden krijgen.

Met veel handen ben je snel klaar en dat was nu ook het geval. ‘s Avonds zouden we met elkaar uit eten gaan, maar omdat wachten niet ons sterkste punt is, besloten we de pakketten maar direct weg te gaan brengen. Uiteen in drie groepen reden we richting Delfzijl, Groningen en omgeving Winschoten. Het was jammer dat het al donker was, want ik ben op plekken geweest die ik nog nooit gezien had en jammer genoeg nu ook niet echt kon zien.

Uiteindelijk vonden we elkaar weer aan de tafel van het restaurant en konden wij met veel voldoening ons eten gaan bestellen en toosten op een zeer geslaagde dag.