De weerberichten waren goed en de zon scheen al toen de gordijnen open gingen. Om 9 uur zouden we bij Drieversdale zijn om samen met 8 jongeren en 3 begeleiders naar Moviepark Germany te gaan. Gelukkig waren wij niet de enigen die opgewonden waren over dit uitje, want toen wij aankwamen had ik toch sterk de indruk dat de gordijnen bewogen… Binnen gekomen bleek de opwinding niet alleen bij ons zichtbaar.

Na een rit van 2 uur kwamen we aan en konden we snel door de kassa omdat we de kaarten al via internet hadden gekocht.

De wildwaterbaan, achtbaar, waterboten met pistolen, er was van alles te beleven. Van heel rustig tot superwild. Er waren zelf een paar mensen die het leuk vonden om in een apparaat te gaan zitten waardoor je maag ongeveer in je keel terecht komt! Een vrije val noemen ze dat. Vreselijk.

Gelukkig was dat vòòr het eten. Helemaal goed was het toen bleek dat ze in Duitslang gewone Hollandse kroketten en frikandellen hadden. Met patat en mayonaise erbij, was iedereen wel stil te krijgen.

Uiteindelijk gingen we om een uur of 4 weer terug met rode gezichten van de hele dag zon en thuisgekomen stond de macaroni al te wachten.

Heel lief vonden wij het dat we een doosje chocolade meekregen als dank. Wij hebben een mooie dag gehad en ik hoop dat iedereen ervan genoten heeft.