Op 20 Juli 2015 gingen we met 14 kinderen uit Pekela en Winschoten een dagje naar Nienoord.Een fantastisch speelparadijs voor alle kinderen. We waren vroeg, dus konden meteen met het beroemde treintje. Alle kinderen pasten in de trein met nog net een begeleidster! en daarna echt het park op! Iedereen vond meteen zijn of haar weg. Sommigen gingen meteen naar de apenkooi, anderen gingen eerst alle kastelen buiten bekijken. Ook was de hoge glijbaan meteen favoriet! Ook de allerkleinsten durfden er af, weliswaar soms met begeleiding, maar toch. En eigenlijk vond de begeleiding dat niet erg, goede reden om zelf ook lekker mee te doen! Ook waren de helicopters populair. Van rondjes vliegen kregen ze geen genoeg!

Lunchen deden we gezellig door met zijn allen te picknicken met krentenbollen en broodjes. Heerlijk weer, dus lekker relaxen! ‘s Middags gingen een aantal oudere kinderen ok op expeditie, een hele belevenis. Over bomen klauteren, zorgen dat je niet nat werd, elkaar helpen om aan de overkant te komen, erg leuk! Anderen vermaakten zich gewoon heerlijk op het springkussen, bouwen met grote bouwstenen, op een paardje, naar de kinderboerderij. Al met al genoeg te beleven en de kinderen vonden het veel te vroeg om weer weg te gaan. Op de terugweg langs de Mc Donalds maakte dat hopelijk wel een beetje goed. We zaten rustig, maar wel erg warm, maar het smaakte er niet minder om. Daarna weer terug naar de verzamelplaatsen met voor iedereen nog een zakje lekkers van de overgebleven etenswaren. Voor foto’s kijk op de fotogalerij, maar vergeet ook vooral de reeds geplaatste foto’s op facebook niet!